چگونه برای کاهش کراتینین 2.9 در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 2.9 در بیماری های کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 2.9 در DiseaseCreatinine کلیه 2.9 بالاتر از سطح عادی است، به این معنی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی داشته عملکرد کلیه کمتر از 50٪، و کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. به منظور کاهش سطح کراتینین بالا 2.9، ما باید هر دو روش درمان رژیم غذایی و درمان های پزشکی دارند.
چگونه برای کاهش کراتینین 2.9 در بیماری های کلیوی؟
1. درمان غذایی
کراتینین است که اغلب متابولیت فعالیت ماهیچه و گوشت که ما می خوریم، بنابراین بیماران باید از مصرف گوشت روزانه محدود کردن و کاهش تمرینات شدید، کمک خواهد کرد که قطع منبع کراتینین.
علاوه بر این، بیماران باید رژیم غذایی کلیه پسند نگه دارید، به عنوان رژیم غذایی برنامه ریزی کاهش بار کلیه کمک خواهد کرد و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. اصول رژیم غذایی معمول حاوی کم پروتئین، کم نمک، مایع کم، کم پتاسیم و فسفر پایین. رژیم غذایی باید بسته به وضعیت بیماری بیماران ریزی شده است.
2. درمان پزشکی
به طور کلی، در کشورهای غربی، پزشکان معمولا به بیماران کلیه توصیه به برخی از داروهای غربی برای کنترل نشانه های خود را. هنگامی که سطح کراتینین بالا تا 5 میلی گرم / دسی لیتر است، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی اغلب نشان می دهد دیالیز به بیمار است. اما داروهای غربی برخی از عوارض جانبی در بیماران، و یک بار توقف بیمار با استفاده از این داروها، سطح کراتینین پشت خواهد به highlevel دوباره.
در چین، ما معمولا استفاده از برخی از درمان های چینی برای کاهش سطح کراتینین بالا، درمان شایع عبارتند از میکرو چینی پزشکی، گیاهان چینی، حمام دارو و حمام پا که می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: